dissabte, 3 de desembre del 2011

Aprenentatge amb la SAE

L'altre dia a Seminari vam exposar les diferents experiències de la SAE ( setmana d'activitats extraordinàries).
He creat un glog, explicant les diferents activitats i el que em van aportar:
Glog SAE



De l'experiència de Naturpark, el dilluns, vaig aprendre que s'ha d'aprofitar la il·lusió i les ganes que tenen els nens per fer excursions a l'aire lliure per potenciar l'aprenentatge. Així aconseguirem que gràcies a els ganes que hi posen ensenyar-los més i aprendre-ho.
Amb aquella activitat també s'aprèn a conèixer un mateix i a les persones que t'envolten. Pots observar les reaccions de pànic i de solidaritat dels teus companys. L'egoisme o el companyarisme de cadascú.

Amb la sortida al museu MNAC vaig aprendre que quan es fa una sortida d'aquest tipus amb els nens s'ha d'haver treballat prèviament el que es va a veure per tenir una idea de les exposicions i després treballar-ho més profundament a classe.
No vam tenir temps de fer els tallers finals però crec que vivenciant quelcom s'aprèn molt més.

A l'escola Bressol Londres vaig aprendre moltes coses i va ser molt satisfactori ja que no havia estat mai en una llar d'infants. Vaig aprendre que als nens se'ls ha de donar molta autonomia i crear uns hàbits repetitius per què després els facin ells a casa.
És molt important que els pares col·laborin amb l'escola perquè així es fa molt més fàcil la comunicació i es queden més tranquils quan deixen el seu fill per primera vegada a un lloc que no es familiar i amb persones desconegudes. En aquella llar, els pares col·laboraven molt i es notava la confiança amb la mestra quan venien a portar o a endur-se els seus fills.


Amb el concert ''Com sona?'' vaig aprendre que les reaccions del públic són les que guien el desenvolupament d'aquest espectacle.
Ens van explicar que era un concert per nens de 2 a 4 anys i si mentre cantaven es donaven comte que els nens no es sabien les cançons, canviaven el repertori.

La setmana en general va ser molt satisfactòria, vaig aprendre molt i m'ho vaig passar molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada